Fredag och snö!

Helluuuu!
Fredag idag och de gillar vi, dock ha vi fått snö över oss, och jag höll på att ta dö på mig själv. Mina skor är nämligen inte så bra så man glider på vad som helst, haha. Det var faktiskt rätt så farligt om jag får säga det själv, jävla snö!
Men visst, jag tror att jag ändrar mig lite, har alltid hatat snö, men det är ju trots allt ganska så mysigt ändå :P faasiken vad jag blev sugen på att åka snowboard! Eller skidor.. spela roll, upp i backarna vill jag iallafall :D

Provet idag gick faktiskt förvånansvärt bra, tyckte jag då. Bara för det så kommer resultatet säkert bli dåligt, menmen. Inget jag kan göra åt det nu iallafall.

Ikväll blir det lite födelsedagsfest, dock ska jag till andra sidan stan så vi får väl se om jag kommer dit levande. Fast iofs så kan jag ju inte komma dit icke levande... skitsamma vi får väl helt enkelt se hur det går!

jahapp, fixa lite nu då!
Hare!



Glass och snö är ju nästan samma sak, eller?

Kallt som fan...

Kommentarer
Postat av: arnie

snö e de bästa som finns !!!

glass e ännu bättre..

:)

2008-11-21 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0