090416

Näe! Fyyy för falska människor! Jag håller mig till hästen, honom kan man alltid lita på, han säger aldrig emot, och han snackar inte skit! (förutom till sina hästkompisar kanske MEN vem bryr sig?)



Han är lite ovårdad som ni ser, men jag försöker! ;) haha

Näe men usch! ibland blir jag bara så arg på alla falska människor, alla som tror att dem är något och ser ner på andra. Ibland har jag lust att bara skrika precis som jag känner, rakt i ansiktet på den jag tycker illa om! Men självklart är man för feg.


Tell men how you want it!?


see ya!

Kommentarer
Postat av: Elin

hur fixade du bilden längst upp ??

2009-06-15 @ 23:15:07
URL: http://elinkarlssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0