En dag fylld med tankar..

Jag visste kanske att du inte skulle bry dig, långt där inne fanns en känsla av det, nu har den blivit sann. Vad har jag gjort för att du ska sluta bry dig? Du kastar bort ditt eget kött och blod, för vad? Ja det kan man undra. Jag vet hur du funkar, jag vet hur du är, och jag har lärt mig leva med det, men det här går jag fan inte med på! Kan du verkligen straffa mig, för någon annans jävla "misstag"? Du gör fel! Och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid för dig att förstå, då kanske du har förlorat det mesta. Men för att jag ska sluta bry mig, krävs det att du gör något extra, för jag kommer aldrig att sluta älska dig.

Du gör som du vill, det är ditt val, men man kastar fan inte bort en sån här sak, vilket bevisar hur mycket jag verkligen betyder... INGET!



Jag klarar mig nog.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som inte bryr sig Sarah? Vi älskar alla dig det vet du väl! Kram Faster Chinna

2009-04-03 @ 07:51:32
Postat av: arnela

vad hänt??

2009-04-11 @ 13:02:52
Postat av: cornelia

Men shit det låter tungt,:( vad har igentligen hänt?? jag finns här om du behöver prata, natt och dag:) kram

2009-04-12 @ 12:38:02
URL: http://kayaroots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0