Lite blandat...

Jahaja, fredag, yeaaaaah eller nåt, men jag känner mig inte så pepp faktiskt. Det här kanske kan låta hårt men vissa personer förstörde min dag bara av att visa sitt nylle. Haha, men allvarligt, det är faktiskt riktigt äckigt ;S Dessutom skuldkänslor som hänger, men vad ska man göra? Nej, det här va ingen bra fredag. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag har det med mitt liv nu för tiden, det är mycket saker som har hänt, bra och dock också endel dåliga saker. Men jag förstår inte hur svårt det kan vara att förstå att man inte har en chans? Sluta försök få min uppmärksamhet, du kommer aldrig att få den ändå! Tyvärr men så är det. Det är ingen idé att försöka. Acceptera det som det är och försök inte förstöra...


Don't walk in front of me
I may not follow
Don't walk behind me
I may not lead



I wish you cared...

Kommentarer
Postat av: Sara.

tack sötnos:)

2009-01-26 @ 15:35:11
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0