Min Lördag

Jag såg att besökar antalet faktiskt hade stigit, från 2 till 6! Och vad gör man inte för fansen, så här kommer ännu ett inlägg om ... något som jag inte listat ut än ;D Haha nej skämt åsido.

Lördag idag, för de flesta, men för mig betyder det skriva uppsats. Lika bra att bli klar tycker jag. Så hittills dag har jag hunnit skriva ungefär 2 a4 :P haha. Men det kommer bli mer mina vänner, jag har 6 st kvar så det lär jag väl hinna tills måndag om jag är riktigt duktig =) För övrigt håller jag humöret uppe med att lyssna på rmk, det funkar rätt bra faktiskt.

Jaja jag är värdelös på att skriva blogg, i know :P



Until we meet again ;)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0