Jag är för trött för att sova.

Men jag vet inte varför jag är trött, jag gör inte ett skit, jag bara sitter! Det är väl inte så jobbigt eller? haha. Nej men idag har jag ännu en gång lipat till en film, som så många gånger förr, jag klarar inte av kärleken mellan en människa och ett djur, det går bara inte!

Har dock en fråga att ställa alla er som läser min blogg, jag lär ju inte få några svar, men ändå! :)
Har inte "blondinbella" varit brunett förut? Eller har jag drömt nu igen? Vad är det frågan om? aja, livet är inte lätt..

Nu hade jag inget mer på hjärtat!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: cornelia

sarah, haha. blondinbella är fan inget att bry sig om. om hon har varit blå, röd, grön, svarthårig är minsna ett himla Ilandsproblem..

men hahah..jag tror faktiskt att jag vet svaret. det har hon..

2009-10-10 @ 19:31:03
URL: http://kayaroots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0