Ta vara på det du har.

Man gör inte som du gör, gång på gång sätter någon annan framför någon som tillhör dig, som vill spendera tid med dig, som ÄLSKAR dig. Du låter alltid någon sätta sig på dig, hur orkar du? Ibland undrar jag om du har en egen vilja, om du någonsin har haft någon..  Hur skulle det vara om du slutade vara bitter, och istället bry dig? Antar att det aldrig kommer att ske. Men man kan alltid hoppas på att det blir som det var. Jag saknar hur du brydde dig, alla de roliga stunder vi hade, all din kärlek..  Vart tog det vägen?  Jo visst, jag kommer alltid att minnas hur den försvann, du valde att ge den till någon annan, inte bara lite, du gav ALL din kärlek till någon annan, du glömde bort mig. 

Visst, jag hittde en annan sorts kärlek hos någon annan, men jag glömde aldrig dig! Jag glömmer aldrig, för du betyder mer för mig än så.   


Bara så jag känner just nu, var tvungen att skriva av mig.


Kanske ska man börja blogga lite igen?

Kommentarer
Postat av: cornelia

dina senaste inlägg har varit tunga. om du vill prata av dig så slå en pling. dag eller natt spelar ingen roll..snart är du 18 då blir det cosmopolitan och mariestads bästa öl. puss

2009-07-28 @ 00:58:09
URL: http://kayaroots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0